Erzurum’da 32. dönem polis adayları mezun oldu

Erzurum Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM) Çat Yolu Yerleşkesi’nde eğitimlerini başarıyla tamamlayan 32.

25 Haz 2026 - 20:36 YAYINLANMA

Erzurum Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM) Çat Yolu Yerleşkesi’nde eğitimlerini başarıyla tamamlayan 32. dönem polis adayları için mezuniyet töreni düzenlendi.


Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende, zorlu ve disiplinli bir eğitim sürecini başarıyla tamamlayan 703 genç polis adayı, Türk Polis Teşkilatı’nın şanlı saflarına katılmanın gurur ve heyecanını yaşadı.


Törende konuşan Vali Aydın Baruş, Erzurum POMEM’de eğitimlerini tamamlayan gençlerin, yalnızca mesleki bilgi ve beceri kazanmadıklarını, aynı zamanda Cumhuriyetimizin değerlerini, devletimizin gücünü ve milletimizin emanetini omuzlayacak bir göreve adım attıklarını ifade etti. Erzurum’un yiğitlik ve vatan sevgisiyle yoğrulmuş atmosferinde yetişen bu gençlerin, ülkemizin dört bir yanında asayiş ve güvenliğin teminatı olacaklarını belirtti.


Törene Vali Aydın Baruş, 9. Kolordu ve Garnizon Komutanı Tümgeneral Osman Akyıldız, Erzurum Cumhuriyet Başsavcısı Adem Aydemir, Bölge Adliye Mahkemesi Cumhuriyet Başsavcısı Ünal Bingül, İl Emniyet Müdür Vekili Okan Tekin, İl Jandarma Komutanı Albay Hakan Uğurlu, Siirt İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir, çok sayıda polis ile mezun olan polislerin yakınları katıldı.


Erzurum POMEM 32. Dönem Mezuniyet Töreni, genç polislerin yemin ederek meslek hayatlarına ilk adımlarını atmaları ve mezuniyet coşkusunu aileleriyle paylaşmalarıyla sona erdi.

Kaynak :
İHA

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: